کابلیان با خون مینویسند

دوستان گرامی این صفحه بیان کننده درد کابلیان و تمام مردم افغانستان در سه دهه اخیر است

کابلیان با خون مینویسند

دوستان گرامی این صفحه بیان کننده درد کابلیان و تمام مردم افغانستان در سه دهه اخیر است

پتنوس پر از چشم های کشیده را پیش من گذاشتند

پتنوس پر از چشم های کشیده را پیش من گذاشتند


 

زنی که در جستجوی پسر گم شده اش بود چشم دید خود را چنین قصه کرد: وقتی که پیش عبدالعلی مزاری رفتم اشک ریختم و از او پسرم را خواستم. مزاری فریاد کشید و گفت که پسرم پیش آنها نیست ولی وقتی اصرار کردم که پسرم پیش شماست، بعد از چند لحظه سکوت گفت پتنوس را بیاورید. آنگاه پتنوس پر از چشم های کشیده را پیش من گذاشتند. ترس و وحشت وجودم را فرا گرفت. مزاری گفت چشم های بچه ات را بشناس. من وحشتزده و گیچ آن جا را ترک کردم.

- در اوایل میزان 1373 تعدادی زیادی زنان که توسط حزب وحدت اسیر و یا اختطاف گردیده بودند و در زیر زمینی های سفارت شوروی سابق تحت کنترول حزب وحدت بودند و بعد از رانده شدن حزب وحدت از این ناحیه آزاد گردیدند.
بعد از شکست حزب وحدت، در زیر زمینی های سینما بریکوت اجساد خشک شده تعداد زیادی زنان بی گناه که در دیوار های آن میخکوب شده بود یافت شده و چند کارتن از سینه های بریده زنان که آنجا کشف گردید که سخت تکان دهنده بود.

-در میزان سال 1372 در کارته سه دو گروپ حزب وحدت (یکی مربوط شفیع دیوانه و دیگری مربوط وحدتی های از مزار آمده) بین هم زد و خورد نمودند که در اثر آن چند نفر بیگناه کشته و زخمی شدند. بعد از ساعتی شفیع دیوانه با یک عراده تانک و یک گروپ مسلح می آید و با راکت
RPG-7 بی هدف به پل سرخ فیر می نماید که در نتیجه چند نفر کشته و زخمی می شوند. نصیر میکروب یکی از قومندانان مشهور حزب وحدت می باشد. یکی از زندانیانی که مدتی نزد وی اسیر بود, چشم دید خود را چنین بیان داشت: نصیر میکروب یکی از خانه های اهالی شهر کابل را غصب کرده و آنرا قرارگاه خود ساخته است و برای شکنجه زندانیانی که نزدش وجود دارد تقسیم اوقات درست کرده و روزانه هر زندانی را دو ساعت شکنجه می کند. هر اتاقی را که در قبضه دارد , دارای یک الماری لباس می باشد. وی در هر الماری یک نفر زندانی را انداخته است. هر یک از الماری ها را شماره زده و روزهای میشود که محبوسین را حتی جهت رفع ضرورت اجازه نمی دهد از الماری بیرون شوند.

نظرات 2 + ارسال نظر
طرزی دوشنبه 24 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 12:06 ق.ظ

این کابلیان نیستند که با خون خویش می نیوسند.
این خون را آدامانی مانند خامنه یی می ریزند تا عطش شان فرو ریزد

hamid چهارشنبه 26 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 10:56 ب.ظ http://sadateafghani.blogfa.com

salam tashakor az weblog jaleb va por mohtavayetan
paydar bashin doste aziz

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد